Java Native Interface: propojujeme Javu a C/C++ – 2
V druhém díle seriálu se podíváme na ostatní primitivní datové typy a naučíme se pracovat s objekty typu String. V ukázce v minulém díle jste si mohli všimnout, že se v nativním kódu místo typu int používalo jint. Situace je taková, že se velikost datových typů může mezi Javou a C/C++ lišit, a proto byla zavedena tato značení typů. V případě jint...
autor: Luboš Doležel (10.11.2010)
zařazení: články, blog / J2ME
Vývoj pro Android - II
Mnozí čtenáři jistě vlastní telefon nebo jiné zařízení s Androidem a běžně s ním pracují, používají aplikace, stahují je z Android marketu a instalují. Ovšem jak taková aplikace vypadá uvnitř? Minule jsme si řekli, v čem se aplikace pro Androida vyvíjí, dnes si ukážeme, jak jsou uvnitř uspořádané.
autor: Pavel Petřek (18.5.2010)
zařazení: články, blog / J2ME
Vývoj pro Android - I
Mobilním zařízením, schopným pracovat s webem, určitě patří budoucnost – alespoň ta nejbližší. Do vývoje v této oblasti razantně vstoupil Google se svým OS Android: Počet zařízení, založených na tomto OS, narůstá, a lze jej použít nejen v mobilních telefonech, ale i v tabletech či netboocích. Pojďme se na Android podívat blíže.
autor: Pavel Petřek (10.5.2010)
zařazení: články, blog / J2ME
Androidí novinky, srpen 2008
Zatímco ještě před měsícem to vypadalo, že se okolo Androida nic neděje (a některé nejmenované bulvární internetové magazíny dokonce informovaly, že Android umřel), v posledních týdnech se toho děje tolik, že skoro nestíháme sledovat. Pojďme si proto shrnout co se událo: začneme obsáhlejší (investigativní ;) reportáží o domělém...
autor: Michal Srakyi Šrajer (30.8.2008)
zařazení: články, blog / J2ME
Android 0.9 SDK beta dorazil
Tak přece! V pondělí nastala dlouho očekávaná chvíle, kdy spatřil “veřejné” světlo světa další milník Android SDK. Pokud Vám název Android nic neříká, vězte, že se jedná o novou open-source platformu pro mobilní telefony společnosti Google a dalších členů Open Handset Alliance....
autor: Pavel Petřek (25.8.2008)
zařazení: články, blog / J2ME
LWUIT - Sun na mobilnom poli
Nedavno Sun uvolnil do sveta vyvojarov novinku tykajucu sa mobilnych telefonov. LWUIT je graficka kniznica, ktora je silne inspirovana SWINGom a odtienuje vyvojara od mnozstva prace suvisiacej s rozmanitostou mobilnych zariadeni...
autor: Jan Andriska (21.8.2008)
zařazení: články, blog / J2ME
Optimalizace v Java ME I.
Problémem některých dnešních programů je jejich náročnost na systémové zdroje. Někdy by se ovšem při jejich tvorbě stačilo zamyslet a použít vhodnější datovou strukturu, či algoritmus. A optimalizace je na světě. Proto se v dnešním článku podíváme na některé důvody optimalizací v Javě Micro Edition.
autor: Jiří Petřík (5.3.2008)
zařazení: články, blog / J2ME
Případ Android
Google v průběhu tohoto týdne spustil pekelný sled událostí. Prstem na spoušti se stalo oznámení platformy Android pod záštitou The Open Handset Alliance. Android je zajímavý nejen z technického hlediska, ale především kvůli bezprecedentnímu přístupu k Jave, který může znamenat její samotné rozštěpení. Zkusme se tedy podívat na všechny aspekty...
autor: Dagi (17.11.2007)
zařazení: články, blog / J2ME
Kdo si J2ME, nezlobí - texty
Spolu s menu nám v předchozím článku přibylo několik textů a jejich náhodné roztroušení po zdrojovém kódu začíná být poněkud nepřehledné. Navíc, chceme-li aplikaci mít ve více než jednom jazyku, je načase se s texty vypořádat trochu jinak.
vložil: Cyril Sochor (27.6.2005)
zařazení: články, blog / J2ME
Kdo si J2ME, nezlobí - menu
Aplikace se nám začíná komplikovat, takže je načase přidat menu, které bude tvořit výchozí obrazovku a pomáhat uživateli s orientací v možnostech programu. A co takhle jich rovnou udělat víc, abychom měli z čeho vybírat?
vložil: Cyril Sochor (13.6.2005)
zařazení: články, blog / J2ME
strana 1/3 | 1 2 3 následující | celkem 21 položek | zobrazit všechny |