Kodovani cestiny ve formularich

Ondra Nekola ondra na twin.jikos.cz
Středa Leden 7 12:12:14 CET 2004

Dobry den
Pokousim se rozchodit malou, jednoduchou, testovaci webovou aplikaci a mam
problem s kodovanim cestiny. V ramci aplikace pouzivam pro vse kodovani
UTF-8, na vsech pouzitych jsp strankach je v hlavicce definovano jako
soucast content type charset=UTF-8, stejne kodovani je deklarovano i v
metadatech. Dale mam pred aplikaci filtr, ktery nastavuje kodovani pro
prichozi request. Pokud ve formulari pouzivam metodu post vse je v
poradku. Pokud ale pouziji metodu get, prijdou mi misto znaku nad 127
ruzne pseudoznaky. To same se deje i pri tvoreni URL pro link pomoci
znacky <c:url>.
Pouzity sw:
Prohlizece: Mozilla 1.4, Opera 7.21, IE 6.0.
JDK: 1.4.2_03
Kontejner: Tomcat 5.0.16
JSTL: 1.1
Google ani archiv konference mi bohuzel nepomohly.
--
   S pozdravem
       Ondrej Nekola