Jak vysrafovat trojuhelnik

Pain Inlove PainInLove na seznam.cz
Úterý Leden 13 11:19:35 CET 2004

Zdravim,

mel bych dotaz, zda existuje v Jave nejaka metoda s jejiz pomoci by bylo
mozne vysrafovat graficky objekt (napr. trojuhelnik). Dejme tomu, ze
vykreslim na obrazovku polygon se tremi body (tedy trojuhelnik). Jde mi o to, jak zajistit, aby dalsi kresleni(srafovani) probihalo jen uvnitr polygonu. Nasel jsem jen metodu setClip() ktera ale umoznuje vybrat jen obdelnikovou oblast obrazovky. Me jde o oblast ohranicenou tremi body. Nevedel byste nekdo jak na to??:) Nebo je to jen zalezitosti analyticke geometrie??

Predem dekuji:))

Licitovat nejvyhodnejsi nabídku je postavene na hlavu! Skoda Octavia nyni se zvyhodnenim az 90.000 Kc! http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=69100%26url=http://www.skoda-auto.cz/action/fast