Link na exe subor

Knoško Peter Ing. knosko.msu na brezno.sk
Úterý Leden 13 13:34:14 CET 2004

Zdravim Vas,

Mam na Vas nejaku tu prosbicku, s ktorou si neviem dat rady.
Robim "Informacny portal uradu" (intranetova webova
aplikacia) a tam chcem urobit tlacitko "aplikacie uradu" a ked
nan kliknem, chcem aby sa spustila *.EXE aplikacia.

Jednoducho povedane, chcem docielit to, ze ked na webovej
stranke kliknem na hypertextovy odkaz, spustim z internet
exploreru *.EXE aplikáciu, bez dotazovania na otvorenie,
alebo ulozenie subora!

Neda sa mi to docielit, lebo ked urobim odkaz na exe subor,
tak po odkliknuti mi explorer ponukne moznost dany subor
bud otvorit, alebo ulozit na disk. A volba, ci ma na toto ma
alebo nemá explorer upozornovat sa pri suboroch
typu *.EXE, *.COM, *.BAT neda odsktrnut. Je to implicitne
vypnute!

Neexistije na toto nejaky napr. JAVA skript, alebo nejaka
ina finticka?

Prosim o radu

Vopred dakujem