vyvoj pod Tomcatem >=4.1.27 a reload knihoven

Jiří Mareš Jiri.Mares na svt.cz
Pondělí Leden 19 08:32:40 CET 2004

Ja jsem tuto skutecnost blize nezkousel, ale po prechodu z 4.1.24 na
4.1.27 mi autoreload prestal fungovat. Zkuste verzi 4.1.24.

--
Jiří Mareš (mailto:Jiri.Mares na svt.cz)
ČSAD SVT Praha, s.r.o. (http://www.svt.cz)