Vykon Javy

Jaroslav Kameník kamenik.jaroslav na globe.cz
Čtvrtek Leden 22 09:38:48 CET 2004

> Zdravim,
> oprasil jsem jednoduchy test Javy za pouziti nejnovejsich JVM a ziskal
> vcelku prekvapive vysledky (proto si dovoluji s tim obtezovat v
> konferenci), ktere nejenze nepotvrzuji mytus, ze Java 1.4 je rychlejsi
> nez 1.3, ale dokonce ze srovnani s prelozenym programem v C jako vitez
> vysel vitezne - bohuzel stale malo znamy - JRockit 8.1!

S 1.3 a 1.4 mam bohuzel stejnou zkusenost. Po upgradu se mi veci na
diplomku zpomalily asi o 30%.. Docela by me zajimalo, proc SUNi tak
pohrbivaji veci jako napr. rychlou matematiku. Math je nasmerovany na
StrictMath, kde se spousta veci v ramci presneho vysledku emuluje,
float varianta, po ktere volaji treba lide pisici v jave hry, je stale kdesi
v mlhach..

Jarda