Prevod XML do relacni databaze a opacne

Adam Mika lists na bnm.cz
Úterý Leden 27 12:27:22 CET 2004

Zdravim,

prichazim s trochu teoretickym dotazem, protoze s Javou zatim nemam
tolik zkusenosti, ale zajimala by me nasledujici problematika.

Resim ted v ramci jedne aplikace prevod XML dokumentu do relacni
databaze. Jde o to, ze mam vcelku slozity XML dokument, ze ktereho maji
jit data do vice tabulek v databazi. Hledal jsem na Internetu nejakou
literaturu nebo programy, ale moc se mi toho neukazalo. Mate s tim nekdo
zkusenosti?

Zaujal me zatim jen programek DB2XML
(http://www.informatik.fh-wiesbaden.de/~turau/DB2XML/), ale ten resi
presne opacny zpusob.

Pak jsem taky koukal na program Altova MAPFORCE, ale nevim, jestli je
nejlepsi se nechat zrovna na tohle generovat kod. Jde mi v idealnim
pripade o to, abych si vzdy mohl vytvorit nejakou sablonu mapovani XML
tagu a jim prislusnych databazovych policek.

Nevim, na kolik je muj napad idealisticky, proto budu rad za jakekoliv
vyjadreni a napady.

Predem diky moc,

--
Adam, a.m na bnm.cz