Prevod XML do relacni databaze a opacne

Jir(í Mareš Jiri.Mares na svt.cz
Úterý Leden 27 13:49:34 CET 2004

Tak k tomu Hibernate: malinko jste to popletl. Hibernate je klasicky O/R
nastroj, tj. mapuje z Objektu do Relaci (DB). Ty XML mapping documents,
specifikuji, jak namapovat object do DB.

Takze pokud puvodni pisatel chtel, a ja jsem to spravne pochopil, mit
XML soubor obsahujici data, nikolivek mapovani dat, a ta data dostat do
DB, pak mu Hibernate, ve smyslu pouze Hibernate, nepomuze.

Muze pouzit digester na vytvoreni objektove reprezentace XML souboru a
ty objekty pres Hibernate dostat do DB.

Castor neznam.

--
Jir(í Mareš (mailto:Jiri.Mares na svt.cz)
C(SAD SVT Praha, s.r.o. (http://www.svt.cz)