OT - importni soubor s informacemi o pocasi

mirek stohr mirek na redash.cz
Středa Leden 28 16:33:36 CET 2004

Pred lety jsem neco podobneho taky resil (pravda, jen v CR), zdrojem dat byl
meteopress.cz. Nabizeli tehdy URL kde byly patricne informace ve formatech
txt a xml a moznost tyto data dokonce zasilat mailem. V tehdejsi "zlate ere
internetu" to bylo vsechno zdarma za protisluzbu, umisteni jejich ikonky na
strance, joo to bejvaly casy :-))

Vysledny projekt se ale, pokud vim, nakonec neuskutecnil, soucasnou situaci
neznam.

             Mirek

----- Original Message -----
From: <konf na chalu.cz>
To: <konference na java.cz>
Sent: Wednesday, January 28, 2004 3:51 PM
Subject: OT - importni soubor s informacemi o pocasi

Zdravim a omlouvam se za OT.
Resili jste nekdo zobrazeni informaci o pocsi, pripadne jeho predpovedi?
Nejak
selhava ma schopnost vygooglovat neco smysluplneho a tak bych byl rad kdyby
me
nekdo z pritomnych, majici patricne znalosti, nasmeroval :)

Potreboval bych pro zakaznika, ktery si vymyslel ze chce na webu zobrazit
informace o priblizne aktualnim pocasi v zadanych svetovych mestech /
lokalitach, vyrobit proslusny modul. To by nebyl problem, problem je ze se
mi
nedari najit relevantni zdroj dat.
Zkousel jsem jednak googlovat, zkousel jsem zda najdu neco na weather.com,
zkousel jsem prohlizet UDDI registry (tam toho zatim jaksi moc neni). Tusim
ze
existuje neco co bude mit cosi spolecneho s pocasim na letistich ale nemam
poneti kde to hledat.

Vi nekdo kde cosi roste?
Dik Jirka