Struts Tiles & i18n

Martin Kuba makub na ics.muni.cz
Úterý Říjen 5 11:17:39 CEST 2004

Martin Bednar wrote:
> Mam nasledujici problem:
>
> Rekneme ze mam server na Tomcatu 5.x na nej jsou nasmerovany dva
> domenove zaznamy www.foo.cz a www.foo.sk
> Bezi na nem jedna aplikace, ktera podle URL nastavi Locale na CZ nebo na
> SK, idealni by bylo nastavovat to primo ve filtru, ale tam se nedostanu
> na user session :(

Jak to ? Ve filtru mam k dispozici request a z nej si normalne
vytahnu session, to delam a funguje mi to v TomCatu 5.
Konkretne:
public void doFilter(ServletRequest request, ServletResponse response,
FilterChain chain) throws IOException, ServletException {
         HttpServletRequest htreq = (HttpServletRequest) request;
         HttpSession session = htreq.getSession(true);

> Tiles mam nadefinovany v XML deskriptorech - 3 definice, jedna default,
> jedna CZ a jedna SK.
> A deje se mi to, ze pri prvnim zobrazeni stranky, mi nacte defaultni
> definici tiles misto prislusne lokalizovane, texty ktere jsou mimo
> definici tiles jsou ve spravnem Locale, texty uvnitr tiles jsou v
> default Locale. Kdyz udelam refresh te stranky tak uz je to OK.

Musim rict, ze jsem se v tom popisu ztratil. Co maji Tiles
spolecneho s i18n ? Ty jsou na nem prece nezavisle, texty
taham z ResourceBundle a tiles jsou jednotne.

Makub
--
Supercomputing Center Brno             Martin Kuba