Vice DynaActionForm formularu na JSP strance

Martin Kuba makub na ics.muni.cz
Úterý Říjen 5 16:16:32 CEST 2004

Martin Svoboda wrote:
> Ahoj vsichni,
>
> Nevite nekdo, jak dostat na jednu stranku JSP vice formularu typu
> DynaActionForm ve Struts frameworku?
>
> Pred zobazenim takoveto stranky mne hodi Struts Excpetion v BeanUtils:
> NullPointerException ...tusim, ze to bude kvuli tomu, ze jeden z
> formularu neni inicializovan.
> - Kazdy formular ma jinou Action
> - druhy formular je do stranky vlozen pomoci directivy <include , ale
> nevim jak ho inicializovat v Action pred zobrazenim
>

> Hledal jsem na Google, ale nic kloudneho jsem nanasel. Snad jen nejaky
> navod s pomoci Tiles.

Myslim ze to nejde, protoze Struts poznava ktery ActionForm
ma pouzit podle akce, a akce ma prirazen nejvyse jeden.
Muze na te strance byt vice formularu vedle sebe,
ale jeden formular s vice ActionFormy byt nemuze.

Makub
--
Supercomputing Center Brno             Martin Kuba