default package a JDK1.4

mstevlik na gamo.sk mstevlik na gamo.sk
Středa Říjen 6 19:08:21 CEST 2004

> Jedovate bych poznamenal, ze ten, kdo se ani nedostal pres fazi, aby
> pochopil, ze implicitni balicek je tam jako zachrana pro ty, kteri z
> Javy nevedi vubec nic, by se nemel poustet do JSP.
>
> Doporucil bych proto se nejprve trochu naucit Javu a pak zacinat s
> nadstavbami. Jinak to bude jeden problem za druhym.

Co znamena trosku naucil Javu? Mam sa najprv hrat s klasickymi aplikaciami
(kt. nie su ani jsp ani servlety)
Tam mi tiez ponukne default package a ja to tam budem cpat a vsetko mi
bude fungovat, budem spokojny
A zrazu prejdem na servlety a tam to bude fungovat a potom si vytvorim
prvu jsp v kt. chcem volat metodu z classu z default package (bo mi to
vzdy doteraz fungovalo) a zrazu problem, ono to nefachci :((

Stevlik Marian
ISYS programator

GAMO a.s.
Kyjevske nam. 6