tisk plain text souboru s ridicimi sekvencemi

Tomas Zverina zverina na m-atelier.cz
Čtvrtek Říjen 14 17:15:29 CEST 2004

Zdravim!

Chtel jsem se optat, jestli nekdo nemate zkusenosti s tisknutim
textovych souboru, ktere jiz obsahuji ridici sekvence pro danou
tiskarnu. V zasade je to neco co byste z prikazove radky udelali
prikazem:

copy soubor.txt lpt1

nebo na linuxu

cat soubor.txt > /dev/lp0

Experimentoval jsem s takovouhle "prichuti" dokumentu:

new DocFlavor.INPUT_STREAM("text/plain; charset=us-ascii");

ale nezafungovalo to jak jsem si predstavoval (papir prosvistel
tiskarnou a nic se nevytisklo). Pokud stejna data poslu nekterym z vyse
uvedenych prikazu, vytiskne se dokument spravne.

Je nejaka cesta jak takovyhle tisk v Jave ciste realizovat?

--
S pozdravem,

	Tomas Zverina

Multimedia atelier s.r.o.