Eclipse & visual resource editor

Dalimil Hrabovský Duffy na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 21 13:42:40 CEST 2004

Zdravim,
mel bych takovy dotaz. Pouzivam Eclipse a vadi mi, ze nema neco jako je "resource editor" ve visual studiu. Presne receno: Mam v projektu nejaky .java file ktery obsahuje napr. nejaky panel a buttony a chtel bych jej nejak graficky zobrazit a editovat, jako napr. pridavat polozky v menu, menit pozici tlacitek,... (popr. pomoci tohoto editoru i registrovat callbacky atd.) Lze toho nejak v Eclipse dosahnout? Vim, ze existuji mnohe pluginy, ale jaky si vybrat? Zkousel jsem napr. VE (by eclipse.org) a ten asi umi jen vytvaret nove tridy s podporou graf. editoru a jeste tam navic tlaci nejake vlastni knihovny. Ja chci "JEN" vizualne editovat jiz vytvoreny .java file.

Vite nekdo, jak na to, prosim?