Eclipse & visual resource editor

Dalimil Hrabovský Duffy na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 21 17:02:51 CEST 2004

Uz jsem to nasel
http://www.cloudgarden.com/jigloo/

plugin do Esclipse, dokaze editovat .form files a i "hand written" .jar!!

Dalik

< Tady trochu polemizuju, mam JBuilder X a IDEU v nove verzi 4.5.1 a jen
< pro srovnani, JBuilder ma KONECNE solidni menu na refactoring, ten jeste
< v 9 chybel, konecne se da slusne delat s JSP , Struts atd ... naopak
< kompilace u IDEY je zoufala pomalost, prace s Tomcatem nic moc .. proste
< berte to jako subjektivni nazor, ale JBuilder od 9 k X udelal velky krok
< dopredu a ten rozdil je znat. To nemluvim o takovych "drobnostech" jako
< TCP monitor, Database Pilot apod ... a jako IDE pro GUI .. no proste
< chce to vyzkouset a videt.
< Jedinou nevyhodou je cena . Ta je teda husta ...
<
< Igor
<
< filemon wrote:
<
< > Jo tam si muzes delat co chces, jak jsem rekl je to dvoucestne.  Jak
< > uz tu napsal nekdo jiny, je to fakt jedina velka vyhoda oproti
< > ostatnim IDE.
< >
< > Mel jsem kolegu, ktery mel JBuilder nainstaleny jen kvuli kresleni
< > okynek, jinak pouzival nejlepsi IDE na svete - IDEAu. J
< >
< >
< >
< > fil