Struts, jUnit a authentication basic

Cyril Sochor sochor na ksvi.mff.cuni.cz
Pátek Říjen 22 11:51:52 CEST 2004

Nazdar kafickari,

k testovani html stranek pouzivame HTMLUNIT. Docela spokojenost. Pomoci
cronu, antu a htmlunitu rekurzivne prochazim kazdou noc vsechny sve
stranky a konroluji, zda je vse OK. Kdyz neni, dostanu mail. Takto
odchytim treba vyjimky na strance, neexitujici hlasky v resource
(???cz.neco.label???), nefunkcni odkazy a podobne.

Doporucuji