Nahravani zvuku v Jave

Lukáš Zapletal lukas na zapletalovi.com
Pondělí Prosinec 1 13:02:31 CET 2008

A pozor na licenci - v pripade MP3 je pokud vim treba platit licencni
poplatky (pokud budete do MP3 ukladat - netyka se to prehravani)
autorum algoritmu (nemecka firma tusim), paklize prekrocite urcity
bitrate.

Doporucil bych svobodny format OGG a kodek Vorbis. Cista implementace
prehravace v Jave je napr. http://www.jcraft.com/jorbis/. Ukladani
(kodovani) bych z duvodu nedostatku knihoven a take vykonu resil
nejakou externi sluzbou (skript, JNI).

LZ

--
Lukas Zapletal