scrolling v s JTable

Vity vitywap na seznam.cz
Středa Prosinec 3 11:51:09 CET 2008

Zdravim,
pouzivam tuto funkci :
 - up urcuje, zda se ma posunout vuci poslednimu nebo prvnimu radku v
selekci
    private void scrollToVisible(final boolean up) {
        final int[] rows = table.getSelectedRows();
        final int length = rows.length;
        if (length > 0)
            table.scrollRowToVisible((up) ? rows[0] : rows[length - 1]);
    }

Staci ji volat dle libosti - napr. navesit si udalost na SelectionModel
tabulky...

-Vity