Java ME - web services

Lukáš Zapletal lukas na zapletalovi.com
Pátek Prosinec 5 16:42:19 CET 2008

A proto taky doporucujeme vydat se jinou cestou - napr. Python.
Pripadne kdyz uz Javu, tak nejakou linuxovou implementaci napr. prave
GNU GCJ + GNU Classpath. Ale bylo by to sileneho bastleni.  Ono ale
1MB pameti je hodne malo a otazkou je, jestli to nebude chtit nejakou
customizovanou verzi Pythonu...

Ona ta otazka tak od veci nebyla. Ja jsem sam hledal nejake
implementace JavaME pro Linux, ktere by byly pouzitelne prave pro tyto
ucely - nejaky "svuj" mini-Linux. Bohuzel ke stazeni je pouze RI od
Sunu a neobsahuje to zadne dalsi knihovny atd atp. Ale spustit to lze
:-) Je to ale jak rikaji kolegove - tohle ma na starosti dodavatel
JavaME implementace.

LZ

Lukas Zapletal
http://lukas.zapletalovi.com