Jersey a Spring security bez Spring frameworku

Josef Cacek josef.cacek na gmail.com
Úterý Prosinec 30 00:00:08 CET 2008

Ahojte,

2008/12/29 Tomáš Procházka <t.prochazka na centrum.cz>:
> Mám Wenbovou aplikaci postavenou nad Wicketem, součástí je také
> restové rozhraní vytvořené pomoci Jersey knihovny. Potřeboval by ještě
> přidat HTTP autorizaci pro přístup k tomu RESTu jen pro registrované
> uživatel? Nevíte někdo jak nejsnáze na to?
>
> Někde jsem se dočetl, že se dá použít Spring Security.
> Neexistuje jednodušší řešení?

Zkuste se podívat, jestli by vám nestačil SecurityFilter.
http://securityfilter.sourceforge.net/

Kdysi jsem si o něm udělal pár řádek v blogu.
http://javlog.cacek.cz/2007/10/zabezpeen-webovch-aplikac.html

>  Tomáš Procházka

-- pepa cacek