JSON a carka na konci seznamu

Pavel Kolesnikov pavel.kolesnikov na gmail.com
Středa Září 3 16:32:44 CEST 2008

Me prijde Freemarker na generovani machine readable dat tak trochu nevhodny,
kdy muzes pouzit jednoduche API z http://www.json.org/java/index.html

Myslim, ze s touhle knihovnou by tvoje sestavovani JSONu bylo prehlednejsi
a jako side-effect bys mel po problemu, ktery popisujes.

Pavel