JSON a carka na konci seznamu

Oto Buchta tapik na buchtovi.cz
Středa Září 3 17:25:44 CEST 2008

On Wed, Sep 03, 2008 at 04:32:44PM +0200, Pavel Kolesnikov wrote:
> Me prijde Freemarker na generovani machine readable dat tak trochu nevhodny,
> kdy muzes pouzit jednoduche API z http://www.json.org/java/index.html
>
> Myslim, ze s touhle knihovnou by tvoje sestavovani JSONu bylo prehlednejsi
> a jako side-effect bys mel po problemu, ktery popisujes.
>
> Pavel

Ano, je to prehlednejsi a hezci. Ale.
Ma to jeden hacek - jedna se o RESTovou aplikaci, kde si mohu rict,
v jakem formatu chci patricny resource. A mam-li volby jako XML, RSS, ATOM,
JSON, CSV (v prvnim nastrelu,m co bude dal nevim), prijde mi sablonovac
jako jediny schudny nastroj, nechci-li kazde implementovat zvlast...

Nebo kdybys snad mel tip na nejakou REST-like knihovnu na generovani machine
readable formatu, dej vedet. Ja ne, tak si ji musim napsat sam.

tapik