Tray icon & floating windows & tooltip

Tomas Zverina zverina na m-atelier.cz
Neděle Září 7 20:51:35 CEST 2008

No ... nevypada to s tebou dobre.

Pokud to tedy nechces "cele" prepsat (ale to by nemuselo byt zas tak hrozne
...) muzes si podedit vlastni Window, ktere bude na pokyn
sayLieAboutFocus(boolean sayLie) schopne lhat o tom, jestli ma nebo nema
focus - pretizenou metodou isFocused. sayLieAboutFocus budes nastavovat z
mouseEntered udalosti nad tema JLabelama a na mouseExited to budes zase
vypinat.

Ale je to naprosta prasecina, pouzit jen v pripade _krajni_ nouze. A jestli
nekde reknes, ze jsem ti to poradil ja, vsechno popru.

--
S pozdravem,

Tomas Zverina

Multimedia atelier s.r.o.
Na Dolinách 4
147 00 Praha 4
IČO: 25127071
tel.: 241 433 120
e-mail: zverina na m-atelier.cz
http://www.m-atelier.cz/

Společnost Multimedia atelier s.r.o. je zapsána u rejstříkového soudu v
Praze, oddíl C, vložka 51961.