Instalator zaplat

Roman Pichlík roman.pichlik na gmail.com
Pátek Září 12 08:24:52 CEST 2008

Nevim jestli je na to nejaky vzor, ale dost o tom pochybuji. My jsme
to udelali tak, ze jsme si postavili vlastni update tool. V
jednoduchosti funguje tak, ze vezme dany patch (politicky spravne
nazyvany update) a:

- rozbali se
- zkontroluje se verze na kterou muze byt aplikovan plus zavislosti na
jinych patches (jednoduchy XML deskriptor)
- vezme se EAR a pripadne WARy, ktere se rozbali
- na predem definovanem miste uvnitr patche se najde Anti build file a
spusti se dohodnuty target. Jako vstup je mu predan adresar s
rozbalenym EARem
- na konci se EAR a WARy zase zabali a uzivatel je vyzvan, aby si EAR
redeploynul

--
S pozdravem Roman "Dagi" Pichlik

/* http://www.sweb.cz/pichlik/ Blog pro kodery */