Instalator zaplat

Ladislav Thon ladicek na gmail.com
Pátek Září 12 21:04:15 CEST 2008

> Delat nejake hashe a porovnavani mi prijde jako
> koledovani si o pruser.

Mně to přijde jako zajímavý nápad a řešení založeného na silné kryptografii
(SHA-cokoliv hashovací funkce) bych se asi nebál. Když na tom jde založit
distribuovaný verzovací systém, ve kterém se denně rozdělí a znovu spojí
stovky větví jednoho projektu, triviální lineární verzovátko by to mělo
zvládnout taky. Ačkoli řešení postavené na nějakém strukturovaném popisu
změn mezi verzemi by asi bylo přímočařejší.

Jen co mne tak napadlo, nic podobného jsem prakticky neřešil.

LT