File.length() a InputStream.available()

Tomas Zverina zverina na m-atelier.cz
Úterý Září 16 10:50:57 CEST 2008

Vetsi pole nez Integer.MAX_VALUE stejne neudelas (teda doufam, nerad bych
kecal), takze pokud by available bylo long, stejne bys tolik dat nejednou
nepobral, ne?

--
S pozdravem,

Tomas Zverina

Multimedia atelier s.r.o.
Na Dolinách 4
147 00 Praha 4
IČO: 25127071
tel.: 241 433 120
e-mail: zverina na m-atelier.cz
http://www.m-atelier.cz/

Společnost Multimedia atelier s.r.o. je zapsána u rejstříkového soudu v
Praze, oddíl C, vložka 51961.