tisk excel (Josef Cacek)

Josef Cacek josef.cacek na gmail.com
Středa Září 17 07:38:28 CEST 2008

Ahojte,

2008/9/16  <proubal na centrum.cz>:
> zkoušel jsem ten JODConvertor, ale jde použít jen když je nainstalovaný OpenOffice nebo se to dá nějak obejít? Nemužu nutit koncového uživatele k instalaci openOffice kvůli tomu že používám JODConvertor.

Obávám se, že to obejít nepůjde. Ale můžete použít klient-server přístup:

-připojení na excel přes DCOM

-připojit JODConvertorem ke vzdáleným OOo (příklad třeba v tomto
zdrojáku http://maven.nuxeo.org/xref/org/nuxeo/ecm/platform/transform/plugin/joooconverter/impl/JOOoConvertPluginImpl.html)

-použít JODConvertor jako webovou aplikaci a přistupovat ke konverzi
přes "web-service" (popis  tady: http://www.artofsolving.com/node/15)

BTW. co to je za aplikaci, která bez použití kancelářského balíku
tiskne excelovské soubory?