Genericka rekurzivni mapa map

Tomáš Záluský zalusky na centrum.cz
Pondělí Září 22 15:18:57 CEST 2008

Pokud má obsahovat "jako hodnoty opet tuto mapu", tak už podle mne jde o nový typ, který lze použít ve své vlastní deklaraci:
public class MyMap implements Map<String,MyMap> {...}
resp.
public class MyMap extends HashMap<String,MyMap> {...}

Tomáš Záluský

...with Ultimate flying is so easy...
http://www.frisbee.cz    http://www.peaceegg.net