SOAP klient

Martin Kuba makub na ics.muni.cz
Pondělí Září 29 11:12:49 CEST 2008

Když je to existující služba, tak k ní existuje WSDL a volil bych cestu
vygenerování klienta službě na míru podle WSDL.

Pokud to musí být Axis2, postup generování klienta je popsán tady:
http://ws.apache.org/axis2/1_4/userguide-creatingclients.html#generating

Ale jestli to nemusí být Axis2, tak bych použil Apache CXF, návod pro generování klienta je tady:
http://cwiki.apache.org/CXF20DOC/how-do-i-develop-a-client.html

Makub

--
Supercomputing Center Brno             Martin Kuba