Identifikace uživatele v connection poolu JDBC

Jiří Mareš jiri.mares na svt.cz
Úterý Únor 18 10:47:17 CET 2014

Ahoj,

v DB2 resime podobny problem pomoci nastavovani promenne DB2Connection,
kterou lze v DB cist ...

S pozdravem

--
Jiří Mareš (mailto:Jiri.Mares na svt.cz)
ČSAD SVT Praha, s.r.o. (http://www.svt.cz)